Pages

Thursday 7 March 2013

Gebedsstrategie - Hoe uit Babylon te komen!



Hoe uit Babylon te komen!


Door Verantwoordelijkheid te nemen en vergeving te vragen, voor ons zelf, maar ook voor onze ouders en ons voorgeslacht


Babylon heeft een recht in ons leven, daar gaat het om en niet zozeer de vraag, hoe komt het daar?


Het is altijd een vereiste van God, dat iemand verantwoordelijkheid neemt voor de onbeleden zonden van de vader.


Ze moeten genoemd en gereinigd worden anders blijven ze niet vergeven niet beantwoord.



Ze moeten specifiek naar het kruis gebracht worden.


Verwerp hardop: het liefst met een mede gelovige in overeenstemming, alle betrokkenheid van je familie met vrijmetselarij, en enig andere loge, gilde. Geheim genootschap of cult.


Verklaar: dat de vloeken en verwante effecten, nu zullen stoppen, door het kruis van Golgotha en de reinigende kracht van het Bloed van Jezus.


Toon berouw: voor je familie vanwege betrokkenheid met deze satanische rituelen.


Toon berouw: voor enige taak, die je voorouders in de loge, gemeenschap of cult had.


En laat me eraan toevoegen, dat vergeving van onze vaders voor hun zonden, bekend of onbekend, ook uitermate belangrijk is.


Dit is altijd een sleutel tot vrijzetting.


Voor we verder gaan, laat nu in een gebed totale vergeving blijken, voor alle betrokkenheid in de lodge.


Onthoud, het is altijd, (gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren). Dat wij vergeven zijn.


Mattheus 6:12 En vergeef ons onze schulden, zoals ook wij onze schuldenaren vergeven.
  


Vader, vergeef hen, want ze weten niet wat ze doen.


Lucas 23:34  En Jezus zeide: Vader, vergeef het hun, want zij weten niet wat zij doen.


Onvergevingsgezindheid bindt je aan de zonden die iemand anders jou heeft aangedaan.


Johannes 20:23 Als u iemands zonden vergeeft, worden ze hem vergeven; als u ze hem toerekent, blijven ze hem toegerekend.


Vergeving heft het op en begint de effecten los te laten.


En a.u.b. merk dit op, vele mensen hebben bevrijdingsgebed nodig om volledig de grip van occultisme over hun leven te verbreken.


Velen hebben genezing in emotionele gebieden nodig van de diepe vernieling, verwonding en belasting, die heeft plaats gevonden.


En let op wat je uitspreekt!


Spreek positief!!!


Een gebed’s richtlijn om gericht te bidden. 
Het is nu de jubeltijd


Zacharia 13:1–6 Te dien dage zal er een bron ontsloten zijn voor het huis van David en voor de inwoners van Jeruzalem ter ontzondiging en reiniging.
En Ik zal te dien dage, luidt het woord van de HERE der heerscharen, de namen van de afgoden uit het land uitroeien, zodat niet meer aan hen gedacht zal worden; ook de profeten en de onreine geest zal Ik uit het land wegdoen. Wanneer dan nog iemand als profeet optreedt, zullen zijn vader en zijn moeder, die hem verwekt hebben, tot hem zeggen: Gij zult niet blijven leven, omdat gij leugens gesproken hebt in de naam des HEREN; ja, zijn vader en zijn moeder, die hem verwekt hebben, zullen hem doorsteken, wanneer hij als profeet optreedt. Te dien dage zullen de profeten beschaamd staan, ieder om wat hij schouwt, wanneer hij als profeet optreedt, en zij zullen geen haren mantel aantrekken om leugens te vertellen. Maar ieder zal zeggen: Ik ben geen profeet, ik ben een man die de akker bebouwt, want iemand heeft mij gekocht in mijn jeugd. En als men tot hem zegt: Wat zijn dat voor wonden tussen uw armen? dan zal hij zeggen: Daarmee ben ik geslagen in het huis van mijn vrienden.



Een nieuwe fontein zal ontsloten worden naar het huis van David om de inwoners van Jeruzalem te louteren, en ook de kerk te reinigen van de zonde en de verborgen zonden van de voorvaderen.


En in vers twee staat: Ik zal de afgoden uit het land verbannen en uitroeien, en ook de boosheid van dit land. Het is nu de tijd om dit bolwerk van de duisternis te confronteren en te vernietigen zoals het ook staat in het boek van



Prediker 3:1-3 Alles heeft zijn uur en ieder ding onder de hemel zijn tijd;
er is een tijd om te baren en een tijd om te sterven, een tijd om te planten en een tijd om het geplante uit te rukken, een tijd om te doden en een tijd om te helen, een tijd om af te breken en een tijd om op te bouwen.


Het is nu het tijdperk van ontwortelen en te planten. Laten wij samen in de naam van onze Herder en machtige God blijven bidden en strijden in gehoorzaamheid voor onze Heer en God.


Dat in de naam van Jezus alles moet buigen in de Hemel en op aarde voor de kracht van de Heer.


Jesaja 45:1–4  Zo zegt de HERE tot zijn gezalfde, tot Kores, wiens rechterhand Ik gevat heb om volken vóór hem neer te werpen: de lendenen van koningen ontgord Ik; om deuren vóór hem te openen, geen poorten blijven gesloten. Ik zelf zal vóór u uitgaan en de oneffenheden effenen; koperen deuren zal Ik verbreken en ijzeren grendels verbrijzelen. En Ik zal u geven de schatten der duisternis en de rijkdommen der verborgen plaatsen, opdat gij weet, dat Ik, de HERE, het ben, die u bij uw naam riep, de God van Israël. Ter wille van mijn knecht Jakob en van Israël, mijn uitverkorene, riep Ik u bij uw naam, gaf u een erenaam, hoewel gij Mij niet kendet. Ik ben de HERE en er is geen ander; buiten Mij is er geen God. Ik gordde u,



Jesaja 49:8–9  Zo zegt de HERE: Ten tijde des welbehagens heb Ik u verhoord, en ten dage des heils heb Ik u geholpen; Ik zal u behoeden en u stellen tot een verbond voor het volk om het land weder te herstellen, om verwoeste eigendommen weer tot een erfdeel te maken,  om tot de gevangenen te zeggen: Gaat uit! tot hen die in de duisternis zijn: Komt te voorschijn! Aan de wegen zullen zij weiden, op alle kale heuvels zal hun weide zijn;



Wij breken van de mensen af, de macht van de antichrist. In Jezus naam.


Wij vragen in Jezus naam, de duisternis van de vrijmetselarij hier in ons midden te ontmaskeren.

Wij maken dit huis vrij! Vader, een diepe boetvaardigheid van de zonde van vrijmetselarij, van de mensen hier,de kerk, en van de levens van de mensen hier een diep berouw van het kwaad dat de vrijmetselarij heeft veroorzaakt.



Wij verklaren dat iedere vrijmetselaars steniging van hun en onze levens, gezinnen, en de kerk wordt verbroken. In Jezus naam!


Vader wij verklaren de oorlog aan de macht van de vrijmetselarij, welke de kerk  zo heeft vastgebonden.


Wij dekken hen en ook ons, onder de bescherming van het Bloed van Jezus, als wij ons toerusten voor de strijd en wij trekken het harnas van de strijder aan zodat wij in Uw Naam kunnen opkomen en verklaren de mensen vrij van het vrijmetselaars juk van iniquity, de zonde van onrechtvaardigheid.



Wij verklaren totale verbreking van alle vrijmetselaars banden van hen en onze levens en van hen en onze huizen in Jezus naam.


Wij verklaren de oorlog aan dit valse systeem van vernietiging van kostbare zielen.


Wij nemen het zwaard, het Woord van God, ter hand als belangrijkste wapen voor ons leven in onze huizen en in de gemeente. In Jezus naam.


Wij verklaren dat verlossing alleen door het kostbare bloed van Jezus gevonden kan worden.


Wij bidden in Jezus naam voor kracht  en autoriteit om van hen af te breken de macht van de zonde van ongerechtigheid “ iniquity.


Het is nu een ongeëvenaarde tijd dat alles aan het licht komt van vrijmetselarij, en andere valse religies.


Als alles aan het licht komt, komt er ook een haastige radeloosheid. De enige weg is dan om zich te bekeren of te vallen.


De valse apostolische fundamenten van vrijmetselarij over de hele wereld staan op het punt te worden geopenbaard, wanneer verootmoediging, bekering en opwekking in beweging is.


De geest van ongerechtigheid en wetteloosheid zoals die zich laten zien door vrijmetselarij, moeten volledig van onze gezinnen en kerken worden weggesmeten, afgegooid.


Waarzeggerij in vrijmetselarij verwijdert de realiteit van de kracht van het kruis van Jezus Christus en Zijn Bloed. Zonder bloed zullen we sterven zo serieus is het.


Wij maken de grondwet van wat voor vorm van vrijmetselarij ongedaan, in Jezus Naam.


Wij herroepen en verbreken en scheuren los alle maçonnieke fundamenten van de antichrist, van rebellie en wetteloosheid, die in de kerk en in onze levens zijn gevestigd.


1 Petrus 2:4-5 Voeg u bij Hem, bij de levende steen die door de mensen werd afgekeurd maar door God werd uitgekozen om zijn kostbaarheid, en laat u ook zelf als levende stenen gebruiken voor de bouw van een geestelijke tempel. Vorm een heilige priesterschap om geestelijke offers te brengen die God, dankzij Jezus Christus, welgevallig zijn.



In de vrijmetselarij is geen ruimte voor Jezus. In de blauwe loge is geen ruimte voor Jezus. De Naam van Jezus wordt uit alle schriftgedeeltes en doctrines gehaald.  De ster die zij aanbidden is niet Jezus, de stralende Morgenster.  Zij aanbidden de ster van de Geit van Mendez, de god van lust.


De Heerlijkheid van de Heer zal het Huis vullen. Het Zegel van de Heer zal op de kerk zijn.


Efeze 5:25–27 Mannen, hebt uw vrouw lief, evenals Christus zijn gemeente heeft liefgehad en Zich voor haar overgegeven heeft, om haar te heiligen, haar reinigende door het waterbad met het woord, en zo zelf de gemeente voor Zich te plaatsen, stralend, zonder vlek of rimpel of iets dergelijks, zó dat zij heilig is en onbesmet.


Christus had de kerk zo lief ……


“Het verbond in het Bloed van Jezus”
 


Jesaja 53:9 En men stelde zijn graf bij de goddelozen; bij de rijke was hij in zijn dood, omdat hij geen onrecht gedaan heeft en geen bedrog in zijn mond is geweest.


“Zijn Bloed heeft ons gered van de vloek van rituele dood”


1 Korinthiers 11:25 Evenzo ook de beker, nadat de maaltijd afgelopen was, en Hij zeide: Deze beker is het nieuwe verbond in mijn bloed, doet dit, zo dikwijls gij die drinkt, tot mijn gedachtenis.


De beker van het avondmaal representeert het verbond dat wij met/door Jezus hebben gesloten, toen we Hem de eerste keer aanvaarden.


Lees ook:   Jesaja 49:1–14  en   Jesaja 44:21–28


“Gebedstrategie”


Ik zet het Bloed van het LAM vrij over mezelf en mijn familie in de naam van Jezus Christus van Nazareth.



Ik verklaar het Bloed van het LAM over mij en mijn huis als enige verzoening voor zonde in de naam van Jezus.


Ik verwerp alle onmenselijk (niet Goddelijk) lijden dat komt uit verborgen (occulte) bronnen van de vrijmetselarij in de naam van Jezus Christus.


Ik verwerp de vloek van slapeloosheid in Jezus naam.


Ik verwerp de vloek die mijn emoties vernietigt in de naam van Jezus Christus. Ik doe afstand van de vloek die emotionele verwoesting heeft gebracht in Jezus naam.


Ik doe afstand en verwerp elke vorm van rechtbank en berechting van de vrijmetselarij in de naam van Jezus.


Ik verwerp elke terechtstelling en berechting vanuit de vrijmetselarij tegen mijn bloed in de naam van Jezus.


Ik verwerp in de naam van Jezus Christus elke wet en leer van de vrijmetselarij dat we gerechtvaardigd worden door goede werken.


Ik verklaar in de naam van Jezus dat alleen het bloed van het Lam mij heiligt en rechtvaardigt.


In de naam van Jezus verwerp ik het vrijmetselaar tribunaal met zijn valse aanklachten, berechtingen en straffen.


In de naam van Jezus Christus verwerp ik elke bloedvloek en elke vloek die gericht is tegen de organen in de buik en elke vloek die is gericht op mijn hoofd om mij schade toe te brengen of te doden.


Elk wapen dat tegen mij gesmeed wordt zal niets uitrichten, in Jezus naam.


Ik doe afstand van het beoordeeld en berecht zijn door de goddeloosheid en ongerechtigheid van de vrijmetselarij in de naam van Jezus. Ik ben niet langer een slachtoffer.


Ik verwerp de weegschaal van onrecht en onrechtvaardigheid van de vrijmetselarij over mijn leven in de naam van Jezus.


Ik verwerp de vloek van de vrijmetselarij die mij intimideert en vrees brengt door gewelddadige bedreigingen.


Ik verwerp deze vloek in de naam van Jezus Christus.


Ik verwerp de schande en de laster die als een vloek over mij leven ligt in Jezus naam. Ik zal niet sterven, maar leven.


Ik spreek leven uit over mijzelf, mijn familie in de naam van Jezus Christus.


In de naam van Jezus vergeef ik degene die mij iets heeft aangedaan.



 
Gods rijke zegen bij uw bidden

José Hagen.