Pages

Friday 11 January 2013

Gebedspunten en gebedsstrategieën tegen Alcoholisme en Dood en Hel


Alcoholverslaving


1 - Waar er altijd geleefd is in dood en hel, geen uitweg, en waar bitterheid de boventoon voerde, de bitterheid en de rancune van Apollyon, daar herroep en verbreek ik deze gebondenheid in mijn familie, in Jezus Naam. 

(Zie o.a. ook de Dood en Hel series)

2 - Ik kies ervoor om een vergevingsgezinde geest te hebben in mijn gezinsleven, familie, naar de Heer en naar mijn mede broeders en zusters in de Heer. In Jezus naam. 


3 - Ik kies ervoor om helemaal uit de wortel van bitterheid te komen die velen verontreinigd. Een wortel van bitterheid in de familie zal niet de vrucht van de Geest in mijn leven stoppen. Ik zal doorbreken in Jezus Naam.

4 - Heilige Geest, laat mij alstublieft door openbaring zien waar bitterheid en onvergevingsgezindheid mij vasthoud, en andere mensen vasthoud, en de liefde van God tegenhoud om  werkelijk door mijn leven te vloeien. Dit vraag ik U in de naam van Jezus. 


5 - Schenk vergeving aan uw familieleden die alcoholist zijn (droog of nat), zodat u vrijgemaakt kunt worden van een gebondenheid aan hen in bitterheid, en van een demonische macht van hen over u. 


6 - Ik verbreek, in Jezus Naam, de kettingen van paranoia in al mijn relaties – in mijn huwelijk, naar mijn kinderen, vrienden en de familie van God.

7 - Ik verbreek, in Jezus Naam, al het terugtrekken en wantrouwen in relaties, en sterke gevoelens van afwijzing.  

8 - Ik snij, in Jezus Naam, de zielsband door van een geest van depressie over de generaties met........... Noem elke persoon apart.

9 - Ik verbreek, in Jezus Naam, de doodwens tijdens een depressie in mijn familie, en het totale verlies van vooruitzien en hoop. Breek de gebondenheid van wanhoop van uzelf en van uw gezin af.

10 - Vader, ik verbreek, in Jezus Naam, alle gebondenheid aan de alcoholisch depressieve persoonlijkheid

Waar golven van depressie neerkomen op de droge-alcoholist, zullen ze hetzelfde ook doen voor een natte-alcoholist. Zelfs wanneer we vervuld zijn met de Heilige Geest, kunnen we nog steeds ondergeschikt zijn aan deze golven van depressie.


11 - Ik verbreek, in Jezus Naam, de familiecyclus van alcoholische depressie en elke vorm van vluchtgedrag weg van de depressie.

12 - Ik herroep en verwerp, in Jezus Naam, elke open deur in de geest naar vluchtgedrag in slaap, drugsgebruik, drinken tot je niets meer weet en fantasie verslavingen om te proberen om de pijn van de werkelijkheid te verdoven.


13 - Ik verbreek, in Jezus Naam, elke familie gebondenheid die grip op mijn leven 
heeft gekregen, of op de levens van mijn familieleden, om een valse troost te vinden.


14 - Ik verbreek, in Jezus Naam, alle werken van verslaving,  elke verblinding voor verslaving of verslavend gedrag.
 
15 - Ik verbreek, in Jezus Naam, de overgeërfde iniquity van eenzaamheid en leegheid die lust en vleselijke lust, en vleselijke honger, voortbrengt. Reinig de eenzaamheid van de generaties, Heer, met Uw kostbare Bloed.
 
16 - Vader, in Jezus Naam, verbreek ik de gebondenheid van dood en hel met de antichristelijke alcoholische gebondenheid.

Waar er overeenkomsten gesloten zijn met een doodswens in een depressie, verbreek ik die overeenkomsten en sla ze geheel aan stukken, in Jezus Naam.
 
17 - Ik kies ervoor om te leven! Ik zal leven om de werken van de Heer te verkondigen. Ik sla alle antichristelijke gedachten van minderwaardigheid, hopeloosheid, gokken en ontrouw, aan stukken, in Jezus Naam.
 
18 - Vader, ik verbreek, in Jezus Naam,  de vloek van alcohol, van schaamte en beschaamd gemaakt worden die door de generaties is gekomen. 

Daar waar ik een mantel van schaamte heb gedragen over mijn identiteit, mijn seksualiteit, mijn vermogens en mijn reputatie, daar verbreek ik die grip van schaamte, in Jezus Naam.
 
19 - Ik verbreek, in Jezus Naam,  de familie iniquity van het wandelen in het familie stigma van armoede door alcohol, publieke vernedering door alcohol, en het te kijk zetten van de hele familie door woedeaanvallen door alcohol.
 
20 - Ik was de schaamte van mijn naam af en van mijn reputatie door het Bloed van Jezus. Ik zal in eer wandelen, in de machtige Naam van Jezus.
 
21 - Vader, ik leg de bijl aan de wortel van alle vormen van verslaving die in mijn leven naar boven komen om te proberen, om de schaamte en de beschaamde ziel te bedekken. In de naam van Jezus.
 
22 - Ik snij, in de Naam van Jezus, de sterke associatie van droog-alcoholisme en werkverslaving, work-o-holic zijn door, en het in de steek laten van mijn familie.
 
23 - Ik verbreek, in Jezus Naam, de sterke familie verlatenheid gepaard gaande met werkverslaving, en het zaad van verwerping gezaaid in het nageslacht door verlatenheid.
  

24 - Ik snij, in Jezus Naam, de band door naar de familielijn van verlatenheid en verwerping, en het streven naar goedkeuring van de vader door deze verlatenheid.
  

25 - Ik verbreek het alcoholische stempel van afkeuring, in Jezus Naam. Ik was dat stempel af, in Jezus Naam. Ik claim mijn erfenis van goedkeuring en eer in Christus Jezus.
 
26 - Ik gooi alle antichristelijke gedachten van minderwaardigheid, gokken en ontrouw, hopeloosheid, aan stukken, in Jezus Naam.
 
27 - Vader, het alcoholisme in mijn familie heeft de pijn gecamoufleerd met een kunstmatige verdoving; de waarheid van de pijn is verdoofd geweest, en er is ontkenning geweest. Ik kies ervoor om eruit te komen, uit alle ontkenning in mijn familielijn. In de naam van Jezus.
 
28 - Ik kies ervoor om in de waarheid te komen en in de werkelijkheid. In de naam van Jezus. 

29 - Waar ontkenning mij toegestaan heeft om een religieuze persoonlijkheid aan te nemen, daar kies ik ervoor om uit alle religiositeit te komen, alle religieuze bedekkingen, alle religieuze geesten, en alle onechtheid. Ik kies ervoor om uit de religieuze familiegeest te komen. In de naam van Jezus.
 
30 - Ik snij, in Jezus Naam, de band door naar de religieuze familiepersoonlijkheid en het religieuze leven wat nooit de kracht van God kan vinden om echt de doorbraken te brengen in de belangrijke dingen van het leven.
 
31 - Ik verklaar, in Jezus Naam, vrij gezet te worden van het wandelen in enige redders mentaliteit, daar waar ik gemotiveerd ben om altijd de redder te zijn, maar nooit echt in staat ben om zelf gered of bevrijd te worden uit mijn eigen omstandigheden.


32 - Waar ik iemand ben geweest die een ander zijn verslavend gedrag mogelijk heb gemaakt, en geprobeerd heb om redding te brengen aan hen, kies ik ervoor om hen te laten gaan, en hen vrij te zetten zodat de Heer een werk in hun levens kan doen. In de naam van Jezus.
 
33 - Vader, ik kies ervoor om me te bekeren van innerlijke houdingen van vernietiging, van minderwaardigheid en onwaardigheid van de droge- of natte-alcoholist.
  

34 - Waar misleiding vele generaties heeft gebonden, daar verbreek ik de kettingen, in Jezus Naam. Ik kies ervoor om de waarheid over mezelf te omarmen en mijn zelfwaarde te vinden in het Bloed van Jezus. 


 Ik zal het “hoofd zijn en niet de staart”

35 - Ik zal opstaan uit de kettingen van schaamte over mijn identiteit, en het Woord van God geloven dat ik werkelijk in het beeld van God gemaakt ben.
 
36 - Vader, ik verbreek, in Jezus Naam, de familiegebondenheid van gokken met alcoholisme.
 
37 - Daar waar deze familie gebondenheid financiële vernietiging en verlatenheid heeft gebracht, verbreek ik, in Jezus Naam,  de familievloek van het nooit genoeg vermogen hebben vanwege gokken, en de mentaliteit van armoede, de vloek van armoede, en het continue gebonden zijn aan het over armoede spreken, geldzorgen en bezorgdheid.
  

38 - Ik verbreek, in Jezus Naam, de familievloek van gokken en het plotselinge verlies van financiën; het plotselinge verlies van alles; het verlies van spaargeld; het verlies van alle bronnen van inkomsten, en het nooit in staat zijn om hogerop te komen.
 
39 - Vader, ik verbreek, in Jezus Naam, de vloek van armoede en lompen

Spreuken 23:21 want een drinker en een doorbrenger verarmen, en slaperigheid doet lompen dragen.
 
40 - Ik verbreek de alcoholische vloek van mijn kleding af, van lompen, armoede, het nooit mooi zijn of voelen in kleding vanwege de gebondenheid van schaamte.
  

41 - Ik verbreek, in Jezus Naam, de familievloek van schaamte en armoede, en schaamte over mijn kleding. De glorie van de Heer zal worden gezien op mijn leven. Ik zal het 
“hoofd zijn en niet de staart”

42 - Ik hak af en verbreek, in Jezus Naam, de kettingen van gebroken verbond in het huwelijk, en gebroken beloftes door alcoholisme die verleiding en lust gebracht hebben wanneer men gebonden was aan alcohol.
 
43 - Ik verbreek, in Jezus Naam,  de gewonde geest van de familie, en gebrokenheid, en verdriet door verbroken verbond. Ik laat mijn familie los uit de pijn en het verdriet van het slachtoffer van alcoholisme.
 
44 - Ik zet, in Jezus Naam, mijn kinderen vrij van al het tot de dupe worden van de familie iniquity van alcoholisme, van alle misbruikende en vernietigende relaties.
  

45 – Ik verklaar dat mijn kinderen niet zullen worden verleid tot het aangaan van relaties waar alcohol een rol speelt, en vernietiging door alcoholisme en systemen van misbruik, leidinggevenden, overheden en leiders die hen misbruiken.
 
46 - Heer, neem de schellen van hun ogen zodat ze de misbruik zullen zien en zich er niet meer aan zullen onderwerpen.
 
47 - Ik verbreek, in Jezus Naam, de vloek over hun levens van het misbruikt worden en slachtoffers van misbruik zijn.
 
48 - Mijn familie zal gevuld zijn met de Geest van de Heer – met nieuwe wijn. Wij zullen niet dronken gemaakt worden, noch dronken zijn van wijn, met enige valse vreugde of valse dronkenschap die niet van de Geest van de Heer komt. 

 
49 - Mijn gezin zal geboren worden in de kostbare dingen van God, de heilige en de trouwe dingen.
 
50 - Wij zullen geboren worden uit alle alcoholische zonden en iniquity en in de erfenis  van alle beloftes van God. 

Wij zullen het kostbare van het verontreinigde scheiden. 

Wij zullen opstaan en de Glorie zien! 

Wij zullen het Koninkrijk van God volledig binnengaan.  


Gods zegen

Josie Hagen Ministries