Pages

Thursday 6 June 2013

10.3 Gebedsstrategie tegen Angst en Vrees - Deel 2


Angst  en  Vrees


1- Vader ik verklaar  dat al mijn negatieve vrees in dit uur zal worden  omgekeerd in de positieve vrees van de Heer, in Jezus Naam.


2- Ik  verklaar, dat ieder bolwerk van  (occulte) angst over mijn leven gaat vallen, al de  paniekaanvallen, terreur, nerveusiteit, en stress breekt van mijn klieren, in Jezus Naam.


3- Angst en  nerveuze onrust, overbezorgdheid komt van mijn hart, van mijn longen en al mijn organen af. Ik kom uit angst en stress, shock en uit ernstige onrust, in Jezus Naam. Angst en stress, nerveuze onrust breekt van al mijn klieren.


4- En ik verklaar dat mijn bloed en mijn bloedstroom uit de vernietiging komt an angst en dood, alle nerveuze gewoontes, stress, spanning en onrust in mijn leven wordt opgeslokt in/ door vrees van de Heer in Jezus Naam.


5- En ik leg profetisch de bijl aan de wortel van alle gebroken verbonden in mijn familielijn, de iniquity van mijn vader en voorvaders en de vloek van het verbond met het beest, in Jezus Naam.


6- In Jezus Naam,ik herroep en verbreek de vloek van ziekte, zwakheden, kwalen, koorts, stress, diep verdriet en verdriet in het hart.


7- En Heer Jezus, ik sta vandaag en profetisch herroep en verbreek ik de vloek van de bloedverbonden met het beest, en het verlies van kinderen, gezin, huwelijk, familie, huizen onze zaken en financiën.


(lees Leviticus 26).

Alle verlies van kracht en leven gaat breken van mijn leven, in Jezus Naam.


8- In de Naam van Jezus, ik herroep en verbreek ik van mij en mijn gezin, familie en huis, de angst en terreur, diepe onrust en hyperactiviteit, hersenbloeding, adrenaline verstoring, maagzweren, migraine-hoofdpijn, astma, hoge bloeddruk, huidproblemen, kwalen, in de  Naam van Jezus.


9- In de Naam van Jezus, ik herroep de trauma van het beest, die een open deur is voor  shock, trauma, autisme en de ziekte van reuma artritis, nerveuze anorexia en boulimia, uit de familielijn.


Het bloed van het Lam van God is het enige  antigif (tegen vergif) tegen de terreur van de vernietiging van de lichaamscellen en systeem van het lichaam.





Gods zegen

Josie Hagen