Pages

Saturday 1 June 2013

Gebedsstrategie tegen Afwijzing en de Bolwerken van Dood en Hel

 
Gebedsstrategieën tegen Afwijzing


Hosea 13:14    Ik zal hen verlossen uit de macht van het graf. Ik zal hen vrijkopen uit de dood. Dood, waar zijn uw pestziekten? Dodenrijk, waar zijn je kwellingen? Graf, waar is uw verderf? Berouw verbergt zich voor Mijn ogen! Ik ken geen medelijden meer.
 


Ik zal hen verlossen uit de macht van het graf”


En Vader in Jezus Naam, kom ik tot het Bloed van Jezus, om mijn hele identiteit compleet gereinigd te laten worden en schoongewassen te worden vanuit alle gebrokenheid, misbruik en verdriet, vaderloosheid, moederloosheid, en mijn klederen van gebroken identiteit, waardeloosheid, moeten compleet losgelaten worden in uw gelijkenis, het complete werk van Golgotha.
 

En Vader, Ik aanvaard, in Jezus Naam, het verbond dat voor mij gemaakt werd door het Bloed van Jezus Christus mijn Lam van verzoening.


Vader in Jezus Naam, kies ik er nu voor om mijn verantwoording te nemen daar waar er extreme vrees, angst, krankzinnigheid, zenuwinstorting, identiteitsloosheid en verbanning geweest is, zoals uw woord zegt: “Het loon van zonde is dood”, maar “de vrije gift van God is eeuwig leven”. 
 

In Jezus Naam, verklaar ik, dat ik en mijn huis niet gebonden zullen zijn aan de familie boom van afwijzing en verbanning.


1 Korinthiërs 15:55  Dood waar is uw overwinning? Dood waar is uw prikkel?


Wij herroepen en verwerpen alle werken van afwijzing.


Ik breek de kettingen van de generatielange afwijzing in de naam van Jezus;


Ik kies door mijn eigen wil, om alle werken van afwijzing, angst, verbanning en zelfhaat,  af te werpen. Deze zullen totaal verbroken worden in Jezus naam.


Ik verbreek de vloek van verbanning, het weggedreven worden van het aangezicht van God de Vader, in Jezus Naam.
 

Het fundament van afwijzing, van onwettig zijn, kan een erg grote gedachte achterlaten van “Ik ben nergens gewenst”


Vader in de Naam van Jezus, herroep en verwerp ik, elke vloek en elk stigma van onwettigheid dat over mijn leven is, en over mijn familie, in Jezus Naam. Het lijkt erop dat het ons, ons hele leven achtervolgt heeft. De vloek stopt in Jezus Naam; het zal niet langer doorgegeven worden in mijn familielijn.
 

Wij herroepen en verwerpen het diepe gevoel van depressie wat komt door afwijzing en verbanning, onwettigheid.
 

In de kracht van Jezus Naam, breken wij de kettingen van verlatenheid en angst van continue afwijzing en weer verlaten worden, in Jezus Naam.
 

Wij herroepen en verbreken de vloek van het verbannen zijn van God zelf; daar waar ik en mijn familie voelen dat God niet naar ons luistert, of onze gebeden niet beantwoordt, voelen wij ons buitengesloten van Hem en niet verbonden.


Wij nemen het krachtige Bloed van Jezus om ons te reinigen, tot in de diepste fundamenten van onze levens, zelfs onze conceptie; Heer reinig geheel uit onze harten, hoofden alle onwettigheid, verbanning, afwijzing, verlatenheid en autisme. Om in staat te zijn volledig in een verbond te komen met de Vader en de werkelijkheid van Abba, Vaderte kennen.


Gebedsstrategie tegen de Bolwerken van Dood en Hel (Apollyon)

 

1 - Ik verwerp de familieplagen, die mijn familie gebonden hebben en ik vernietig hun grip. In de Naam van Jezus!


2 - Ik verbreek de kracht van deze plagen om te geselen en te teisteren, om leed en rampspoed te brengen. Ik verbreek zijn grip in zijn geheel, in de Naam van Jezus!


3 - Vader, ik verbreek: het bolwerk van zwakte, dat komt met dood en hel, van zwakte en van chronische ziekt(en). Apollyon, jij met je zwakheid, laat me los! In de Naam van Jezus!


4 - In de Naam van Jezus, verklaar ik dat je mijn lichaam en ziel zult loslaten en dat ik kom vanuit alle zwakheid, in de kracht!


5 - Vader, ik verbreek elke ketting van verlatenheid, die met zwakte gepaard gaat en ieder touw van verborgen zelfmedelijden, in de Naam van Jezus!


6 - Vader, ik vraag U om mij heel duidelijk te laten zien waar er een legale claim op mijn leven ligt, die nog niet is aangesproken voor ziekte en kwaal, zodat ik volledig zal worden vrij gezet, in de Naam van Jezus!


7 - Dank u, Vader ik verbrijzel de afgod, in Jezus Naam. Het bolwerk van verminking (ook zelfverminking, indien van toepassing) zal neergehaald worden.


8 - Ik verbreek de kracht van de doodskop met de gekruiste botten van de dood samen met waarzeggerij en andere occulte praktijken, in de Naam van Jezus!


9 - Ik verbreek de grip van de dood, waar dan ook, ons gezin onder de vloek van de doodskop met de gekruiste botten is gekomen, in de Naam van Jezus!


10 - Ik verruil deze met Golgotha. De doodskop is verbroken door de Heer Jezus Christus.


Het is afgelopen! Ik kom uit de plaats van dood in mijn lichaam en uit mijn dode emoties, in Jezus Naam.


Psalm 147:3   Hij geneest de gebrokenen van hart en verbindt hun diepe wonden.


11 - Ik verbreek: ieder legaal recht van dodelijke ziekte, onder de kracht van de Vernietiger, in Jezus Naam. Ik verblijf niet langer op de ‘doodsberg’ van de Vernietiger. Ik kies voor het leven! In de Naam van Jezus!


12 - Vader, ik snij door de generaties heen de band los van de onreine familiegeest. In de Naam van Jezus!


13 - Waar deze onreine geest een open deur tot vernietiging in mijn leven heeft, Vader, vraag ik U mij te tonen waar deze de toegang in mijn familielijn gekregen heeft. In de Naam van Jezus!


14 - Vader, ik heb berouw van de zonde van perversie en onreinheid binnen mijn familie, welke mijn leven gebonden hebben. Ik gebruik het Bloed van Jezus voor een complete reiniging en vrijzetting. In de Naam van Jezus!


15 - Ik verwerp en verbreek de kettingen van waarzeggerij, die leiden tot een zware depressie, wanhoop, hopeloosheid en de verleiding om jezelf het leven te ontnemen, in Jezus Naam.


16 - Ik verbreek de aanzuigende werking van de kwellingen van de kuil van depressie. In de Naam van Jezus!


17 - Ik leg de bijl aan de wortel van alle depressie, wat verbonden is aan verlatenheid/eenzaamheid en vernietiging brengt, in Jezus Naam.


18 - Vader, ik verwerp de familievloek van voortdurende doodswens, waardoor dood en hel vernietiging binnen de familielijn brengt. In de Naam van Jezus!


19 - Ik verbreek, in Jezus Naam, het bolwerk van dood en hel, wat voor generaties lang pasgeboren baby’s heeft vernietigd, voortijdige dood heeft gebracht, verschrikkelijke dood, plagen en vernietigde levens.


20 - Ik snij de bloedlijn door van generaties lang leven onder de macht van dood en hel. In de Naam van Jezus!


21 - Ik zal uit de strik van de vogelvanger komen en leven, en een meer dan overvloedig leven hebben. In de Naam van Jezus!


22 - Ik zal onder de heerschappij van de Vernietiger uitkomen, zijn ‘heerschappij en vaderschap’, omdat mijn familie hem aanbeden heeft.
Ik zal geboren worden, vanuit de vernietiging en de vader van de leugen, in rechtvaardigheid en veiligheid, in Jezus Naam.


23 - Ik verpletter de goden van Astarte. Ik heb berouw en verbreek hun grip over alle beschadiging/verminking wat zij met zich meebrengen, (bijvoorbeeld: verminking door een ongeluk of zelfs door emotionele omstandigheden.) Ik zal niet langer meer als slachtoffer op het altaar van beschadiging en vernietiging liggen. In de Naam van Jezus!


24 - Ik snij alle banden met waarzeggerij en (zelf)verminking door , in de krachtige Naam van Jezus.


25 - Ik snij alle banden in de familielijn door, van de aanbidding van deze vreemde goden en ik spreek berouw uit en neem de reinigende werking van het Bloed van Jezus aan, over het bloed van het offeren aan de god van Astarte. In de Naam van Jezus!
 

26 - Ik verbreek in Jezus Naam, het bolwerk van  dood en hel dat mijn kinderen steelt en mijn leven rooft door ziekte en dood.


27 - Ik verbrijzel de occulte altaren en de altaren van valse religies, die vernietiging brengen, in Jezus Naam.

Psalm 107:20  Hij zond Zijn woord uit, genas hen en bevrijdde hen uit hun grafkuilen.


Waar ik als kind op het altaar van de valse goden van vernietiging heb gelegen, en de deur van vernietiging over mijn leven is opengezet om mijn leven kapot te maken, daar sluit ik deze deur van vernietiging, in Jezus Naam!


28 - Ik verbreek Moloch, de god van vernietiging en alle altaren van vernietiging. Moloch zal niet langer meer in mijn huis staan. Ik vernietig je werken van duisternis. Mijn gezin zal leven! In de Naam van Jezus!


29 - In Jezus Naam snij ik alle banden door met de fundamenten van de Vrijmetselarij van Koning Salomo, en de aanbidding van valse goden van vernietiging, en met name de vernietiging van de kinderen.


30 - Ik smijt het legale recht van de “Oogster van Dood” van Moloch en Kemos stuk, van het oogsten van mijn leven, van mijn emoties en van mijn verstand, tot vernietiging, in Jezus Naam.


Zet woorden van leven vrij wanneer je de woorden van dood verbreekt, in de Naam van Jezus


31 - Vader, ik kom op tegen de sterke man Apollyon met al zijn vernietiging, versplintering en moord in ons leven. Deze sterke man zal van mijn leven af komen en van mijn gezin. Dood en vernietiging zullen mij niet langer blijven binden. Ik verklaar de totale vernietiging aan de Vernietiger, in Jezus Naam.


Want de wapenen van onze veldtocht zijn niet vleselijk, maar krachtig door God tot het slechten van bolwerken


32 - Ik verklaar in Jezus Naam, dat elke mond en kaak van dood en hel van mijn leven wordt afgebroken.

33 - Apollyon, de Vernietiger, ik werp je van mijn leven af, van ieder gebied en van mijn gezinsleven en elk aspect daarvan. Wij verklaren, dat wij in alle dingen worden vrij gezet in het overvloedige leven van  Jezus Christus. In de Naam van Jezus!


34 - Ik zal niet langer gestopt worden, om te genieten van de volheid van het Koninkrijk van God. Dood en hel, jullie komen van mijn verstand af en van mijn emoties en van mijn wil; jullie laten mijn ziel helemaal los! In de Naam van Jezus!


35 - Mijn ziel zal ontsnappen uit de strik van de vogelvanger. dood en hel, jullie komen uit de ziel van mijn familie. In de Naam van Jezus!


36 - Ik verbreek iedere schaduw van de dood en ik kom uit de duisternis van de schaduw van dood en hel op ieder gebied van mijn leven, in Jezus Naam.


37 - Ik zet mijn leven vrij in de schaduw van de Almachtige – in de krachtige bescherming van God. De dood zal zijn schaduw niet werpen over mijn lichaam, noch over mijn gezondheid, in Jezus Naam.

38 - Vader, in de Naam van Jezus,  ik heb berouw over de afschuwelijke aanbidding van de vreemde en vernietigende goden, waardoor mijn voorouders in hun onwetendheid de geestelijke deuren hebben geopend door valse religies en hun deelname aan waarzeggerij.

39 - Ik kies ervoor om uit alle subtiele overeenkomsten (verbonden) te komen, welke ik met de dood heb gesloten en mij daardoor, in mijn onwetendheid aan vernietiging verbonden heb. In de Naam van Jezus!


40 - Ik kom uit alle familieovereenkomsten met dood en hel die mij in gevangenschap hebben gehouden. In de Naam van Jezus!


41 - Ik verwerp alle verbonden met de dood, in Jezus Naam.


42 - Vader, ik vraag om specifieke woorden van kennis, die ik nodig heb betreffende ieder verbond met de dood, wat nog niet verbroken is. In de Naam van Jezus!


43 -  Ik kies er voor om ieder woord of woorden van dood, die over mijn leven uitgesproken zijn, te verwerpen. Ook die ik zelf over mijn leven uitgesproken heb! Ik kies ervoor om deze woorden te verwerpen omdat ze niet in overeenkomst zijn met de verbonden van God. In de Naam van Jezus!


44 - Ik verbreek hun kracht en hun legaal recht van de dood in mijn leven, in Jezus Naam.s.

Jesaja 30:26  En het licht der maan zal zijn als het licht der zon, en het licht der zon zal zevenvoudig zijn als het licht van zeven dagen; ten dage als de HEERE de breuk van Zijn volk zal verbinden, en de wonde, waarmee het geslagen is, genezen.


“Het is Goed om onze God Lof te Zingen”


Wij prijzen U Heer, het is goed om lof te zingen aan onze God; want het is aangenaam en Lofprijs is aantrekkelijk. De Here bouwt Jeruzalem; Hij brengt de verschoppelingen van Israël. Hij geneest de gebroken harten en verbindt hun wonden.




Jesaja 26:9  Met mijn ziel heb ik U begeerd in de nacht, ook zal ik met mijn geest, die in het binnenste van mij is, U vroeg zoeken; want wanneer Uw gerichten op de aarde zijn, zo leren de inwoners der wereld gerechtigheid.




Gods zegen

Josie Hagen